Circ, minciuna, iluzie si snobism – patru modalitati Masonice de manipulare PDF Imprimare Email
Sâmbătă, 22 Noiembrie 2008 12:13
Share

Vineri 21 noiembrie 2008 ora 18.00, in cadrul celei de-a xv-a editie a Targului de Carte Gaudeamus am avut ocazia sa lansez volumul trei al lucrarii „Noi semnale şi ordine francmasonice secrete ce sunt transmise prin mass-media”. 

Consider ca nu am elucidat problema masoneriei in Romania, dar fiecare om poate analiza, poate studia, poate observa si apoi in cunostinta de cauza poate decide ce este masoneria. 

Am vorbit deseori despre masonerie, despre ceea ce ea reprezinta. In ciuda unui numar mare de dezvaluiri care au aparut recent, totusi putini sunt cei care isi dau seama ce se ascunde cu adevarat in spatele acestei organizatii malefice asa zis filantropice, dezinteresate sau, mai nou, discrete, care controleaza din umbra politica, economia si viata sociala, la nivel mondial.

In Romania fenomenul este poate mai putin vizibil, datorita unor factori ce includ masele de oameni ahtiati dupa putere, imagine si bani, care se lasa inconstient, prosteste, manipulati, in speranta de a obtine toate aceste lucruri.

De fapt puterea, imaginea si banul reprezinta cheile ce “rotesc” mecanismul masonic.

Oferim poporului circ. Pentru acest lucru masonii au inventat mecanismul nr 1 de manipulare: Presa.

Au creat trusturi de presa puternice, aservite politic, jurnalistii formati pe banda rulanta au de cele mai multe ori o fire slugarnica si un ego exacerbat datorat puterii de influenta pe care cred ca o au, inchipuindu-si ca ei detin controlul situatiei, dar deopotriva lasi pentru ca atunci cand li se comanda sa scrie un articol mincinos si calomnios, ei il scriu fara nici o mustrare de cuget.

Masonii ofera poporului iluzie si pentru acest lucru au inventat, printre altele, reclama, propaganda, relatiile publice. Reclama este un instrument de baza la fel de bine controlat ca si presa prin asa zisele marile agentii de publicitate. Datorita reclamei omul a ajuns un produs de larg consum. Nu mai conteaza ca esti bun intr-un domeniu, are mai mare importanta daca tu ca fiinta, ca om corespunzi cerintelor firmei la care doresti sa te angajezi. Asa s-a nascut departamentul numit cu mare emfaza HR – HUMAN RESOURCES (resurse umane). Este de fapt un departament insarcinat sa angajeze oameni care sa corespunda cerintelor locului de munca;

In felul acesta multe fiinte s-au debarasat de calitatile pe care le aveau si s-au conformat noilor cerinte de baza ale postului de munca vizat. Asa a devenit omul un produs.

Daca insusi omul a devenit  un consumabil, pentru el, masonii au inventat mereu si mereu produse care sa-i stimuleze dorinta, lacomia, snobismul; au inventat produse prin care au stimulat anumite dorinte dar de fapt au amplificat frustrarea, si in acelas timp au oferit asa zisele “solutii” de eliminare a frustrarilor si au inventat notiunea de “target” – tinta (cu sensul de public tinta caruia i se adreseaza un anumit produs sau un anumit mesaj publicitar) in traducere mai clara pentru cei care nu stiu. Si din aceasta clipa orice om care are o functie de director de vanzari are un target, are un job description, are anumite sarcini de indeplinit, are un cont pe care masonii il stiu si daca le face pe plac, masonii il mai tin si il stimuleaza si mai mult , iar daca nu, il elimina, il dau afara si cauta un altul care sa corespunda cerintelor. Un mecanism diabolic bine angrenat de masoni ne-a determinat in timp sa devenim inumani, insensibili.

Imaginea – este o modalitate simpla de stimulare a orgoliului si importantei de sine. Multi incapabili doresc sa fie vedete in ziua de astazi. S-a inlocuit carturarul de alta data cu genul “marea vedeta de TV”. Formatorii de opinie promovati de presa nu mai au cultura, dar momentan au bani, arata bine, frecventeaza cluburi de distractie scumpe; si uite asa promovand false valori in mintea omului s-a inoculat ideea ca daca ai bani ai de toate, daca esti VIP inseamna ca reprezinti ceva. Oricum datorita mecanismului bine pus la punct de masoni daca nu le faci pe plac nu ai cum sa ajungi in varf; asa se explica de ce multi actori de la Holywood sunt angrenati in masonerie.

Banul – se spune ca: banii nu aduc fericirea, dar stiti ce bine o intretin. Mecanismul diabolic creat de masoni la ora actuala se bazeaza pe forta banului. Banul se pare ca reprezinta forta motrice. Cine nu doreste sa aiba bani? Este cineva care vrea sa fie sarac???? Nu cred. Din aceasta perspectiva omul a uitat sa mai fie om; a uitat sa traiasca conform unor legi divine. A uitat ce inseamna strictul necesar; si asa s-a ajuns la un dezechilibru enorm si in timp ce America arunca zilnic tone de lapte la canal in tarile lumii a treia oamenii mor de foame. Nu spun ca trebuie sa fii sarac, sa nu ma intelegeti gresit; dar nici nu sunt de acord ca dupa 20 de ani de furt si crima sa detii un sfert din Romania. Observati faptul ca muncim si costurile cele mai mari sunt la chirii, hrana, energie. Nu va da de gandit ca intr-o societate considerata atat de moderna si evoluata  noi suferim, iar batranii mor de foame? Noi trebuie sa ne platim cu bani multi necesitatile de baza, ne imbolnavim si alegam disperati uneori dupa un loc de munca bine platit ca sa ne putem ingriji familia. Cum va explicati aceste dezechilibre?

In timp ce oamenii alearga disperati pe Terra, angrenati intr-un circ imens, frustrati de propria imagine, necajiti de lipsuri sau temeri, asa-zisii maestri francmasoni precum  familia Rotschild finanteaza razboaie, l-au invins pe Napoleon la Waterloo, si ii considera pe crestini animale.

Am cautat sa va prezint  succint un mecanism care se bazeaza pe distrugerea fiintei umane; pe batjocura si minciuna. Uitati-va in jur si observati astazi cine ne conduce? Ce teluri au ei, ce avem noi? Ce au ei?

Masonii detin controlul financiar, detin controlul resurselor, se bat pentru putere si in timp ce unii alearga plini de snobism dupa o functie politica, dupa o masina mai buna, dupa o casa, ei masonii invart imperii financiare si la un singur semn Terra se cutremura.

Politicienii de paie romani sunt de fapt papusile marilor imperii masonice. Trist dar adevarat.

Comunicarea masonica prin semne devine deja arhicunoscuta, chiar si la noi in tara in recenta campanie electorala toti peretii, toti stalpii, toate zidurile erau incarcate de afise electorale in care oamenii politici “papusile de paie” se intreceau care mai de care in semne. Priviti cu luciditate si intrebati-va daca dumneavoastra atunci cand faceti o poza va ganditi sa faceti si un semn. Daca veti privi cu luciditate o sa intelegeti ca aceste semne masonice nu reprezinta o intamplare. Semnele masonice fac parte dintr-un vocabular ocult. Se trasmit mesaje pe care oamenii simpli, in goana lor zilnica pentru supravietuire, nu mai timp sa le vada, nu mai timp sa le studieze, nu mai timp sa le interpreteze pentru ca ei sunt prinsi in iluzia circului generat de masoni. Pe multi din pacate nici nu-i mai interezeaza, multi au intrat intr-o zona de supravietuire si se bucura daca reusesc sa mai dea o teapa.

In volumul pe care astazi il oferim publicului larg si anume : “Noi semne si ordine francmasonice secrete ce sunt transmise prin mass-media”  veti putea citi ce se petrece in spatele unei organizatii satanice : Francmasoneria . Veti reusi sa “descifrati” daca doriti si daca va informati mesajele date prin presa. Veti gasi informatii despre asasinarea masonului Rosenthal.

 Un aspect important il reprezinta protocoalele masonice – daca le veti intelege si daca veti analiza tot ceea ce s-a petrecut pana acum si ce se petrece acum veti reusi sa descifrati cu adevarat secretele satanice ale francmasoneriei. Nu dorim sa va ingrozim caci deja adevarul este groaznic, dar atentie un om informat cel putin este avizat si din moment ce este avizat poate sa aleaga. Va avea discernamant si va putea lua deciziile corecte. Va recomand aceasta carte doar si pentru simplul fapt ca ea ofera o alta viziune asupra masoneriei in lume