Scrisoare pentru Adrian Nトピtase PDF Imprimare Email
Miercuri, 13 Februarie 2013 22:45
Share

テ始 data de 1 Februarie 2013, fostul premier Adrian Nトピtase scria pe blogul personal un articol intitulat 窶抉rejudiciul ISC? Sト fim serioネ冓窶ヲ窶.

Am fost uimit sト constat cト Adrian Nトピtase テョnfiera justiネ嬖a din Romテ「nia ネ冓 ne atenネ嬖oneazト prin intermediul acestui articol despre amestecul politicului テョn justiネ嬖e.

Primul impuls a fost sト-l tratez ca pe un infractor. テ始 fond ネ冓 la urma urmei acest fapt este stabilit deocamdatト de o instanネ崙.

Am realizat テョnsト cト nu are sens sト aplic, ca un jurnalist de normト, ツo astfel de etichetト unui om care ツnu テョネ冓 dト seama ツcト de fapt ツeste victima propriului sistem, construit cu trudト, ani ネ冓 ani la rテ「nd.

Dupト revoluネ嬖a din 1989, oamenii au crezut cト va exista o reformト majorト a sistemului, dar din pトツate, mトナ dragト, s-au テョnネ册lat.

Unul dintre punctele maxime a fost atins テョn 2004, cテ「nd, fostul premier Adrian Nトピtase a dorit puterea cu orice preネ, ignorテ「nd cu nonネ兮lanネ崙 dorinネ嫗 unui trai mai bun, pe care oricare dintre noi テョncト mai sperト sト o capete.

Adrian Nastase uitト cu bunト ネ冲iinネ崙 cine este de fapt bunicul, tatトネ, mentorul, profesorul unui astfel de sistem ticトネoネ冓t, plin de hibe, coruptibil ネ冓 cu influienネ嫺 politice.

Nu sunt de acord cu un astfel de sistem, dar din pトツate Adrian Nトピtase este cel care ni l-a lトピat moネ冲enire.

Adrian Nトピtase a uitat cu siguranネ崙 cト sistemul corupt ネ冓 amestecul politicului テョn justiネ嬖e a テョnceput o datト cu guvernarea roネ冓e ネ冓 cト el テョnsuネ冓, ca factor executiv, pe vremea cテ「nd era prim ministru, a generat cel mai puternic aparat opresiv テョn aネ兮 zisa democraネ嬖e romテ「neascト.

Domnule Adrian Nトピtase, fost Prim Ministru al Romテ「niei 窶 acest sistem pe care ni l-aネ嬖 lトピat moネ冲enire a fost generat ネ冓 bine pus la punct cu bunトκ冲iinネ嫗 dumneavoastrト.

Nu ネ冲iu dacト retorica mai este valabilト, dar totuネ冓 meritト sト ne テョntrebトノ ce l-a determinat pe dl Marian Vanghelie sト afirme テョntr-o emisiune televizatト, cト Adrian Nトピtase avea puterea sト aresteze pe cine dorea el?

Adrian ツNトピtase uitト ce decizii a luat vis a vis de Gregorian Bivolaru ネ冓 faネ崙 de ツネ歪oala de Yoga MISA.

Uitト ordinul pe care l-a dat, uitト cテ「t rトブ a fトツut Romテ「niei ネ冓 astトホi テョndrトホneネ冲e sト critice un sistem construit de mトビia sa.

Sト veniネ嬖 acum cu o declaraネ嬖e de genul : 窶 Cei care au decis acest lucru テョn Romテ「nia nu au realizat cト, テョn felul acesta, murdトビesc o parte din istoria ネ崙ビii テョn care trトナesc窶ヲ窶ヲ窶

este tテ「rziu テョn ceea ce vト priveネ冲e pe dumneavoastrト d-le Nトピtase.

Dacト doriネ嬖 ca aceastト istorie sト nu fie murdトビitト, atunci dl Nトピtase, aveネ嬖 mトツar demnitatea de a spune de acum テョnainte adevトビurile despre propriile greネ册li ネ冓 oferネ嬖-ne un exemplu de conネ冲iinネ崙 civicト.

Ce rトブ v-au fトツut yoghinii ca sト vト determine sト declanネ兮ネ嬖 テョn 2004 cea mai mare operaネ嬖une poliネ嬖eneascト postrevoluネ嬖onarト ( operaネ嬖une record ネ冓 astトホi ) テョmpotriva lor 窶 operaネ嬖unea Christ?

Fostul procuror George Bトネan nu mai ネ冲ia cum sト batト cテ「mpii la televizor テョnfierテ「nd yoghinii.

Televiziunile テョmproaネ冂ト ネ冓 astトホi cu noroi ネ冂oala de yoga MISA doar de dragul unui scandal mediatic.

V-aネ嬖 gテ「ndit vreodatト cテ「t rトブ ネ冓 cテ「tト suferinネ崙 aネ嬖 generat d-le Nトピtase テョn Romテ「nia?

Aveネ嬖 curajul sト discutaネ嬖 faネ崙 テョn faネ崙 cu un yoghin care sト vト povesteascト cテ「t rトブ aネ嬖 pricinuit ネ冓 cテ「t rトブ se manifestト テョncト din cauza acネ嬖unilor declanネ兮te テョn 2004, la ordinul fostului Prim Ministru Adrian Nトピtase?

Vト asumaネ嬖 aceste fapte degradante pentru o societate ce se doreネ冲e a fi democraticト ネ冓 テョn Romテ「nia?

Metodele staliniste sunt テョnca テョn floare テョn Romania ネ冓 テョl aprob pe cititorul dumneavoastrト ネ冓 am sト テョmi permit o micト modificare notabilト parafrazテ「ndu-l: 窶扼u cred cト テョn istoria noastrト am vトホut vreodatト atテ「ta rトブtate gratuitト ネ冓 atテ「ta テョncrテ「ncenare テョn a elimina un ( yoghin 窶 pe Gregorian Bivolaru) om politic. Nici mトツar テョn perioada stalinistト!窶

Suntem テョntrutotul de acord cu dumneavoastrト domnule cititor, noi yoghinii am realizat sute de mitinguri avem sute de memorii, mii de plテ「ngeri ネ冓 din pトツate acest sistem stalinist テョネ冓 face treaba nestingherit mai departe.

Privim cu compasiune inclusiv tot ceea ce i se petrece ネ冓 d-lui Nトピtase, dar trebuie sト テョnネ嫺legeネ嬖 pe de o parte cト aceeaネ冓 mトピurト trebuie folositト pentru fiecare om ネ冓 pe de altト parte ceea ce Albert Einstain ne spunea: 窶扼u existト fatalitate sau destin ci CAUZALITATE窶.

Noi yoghinii numim aceasta ca fiind Karma ネ冓 privim cu o imensト compasiune.